December 31, 2009

NA NOWY ROK




Życzę wszystkim hedonistom:
zdrowia, bo to najważniejsze,
odwagi aby być sobą,
smaku życia,
wolności wyborów,
pięknych zapachów, dźwięków, obrazów

oraz (tak jak obiecałam):
ognia i żaru na codzień...
:) 



Dzisiaj podjęłam się zrobienia drugiego tortu w życiu. Pierwszy zajął mi cały dzień i wylądował na podłodze w jednej sekundzie, zanim zobaczyła go jubilatka. To była swego rodzaju przepowiednia...


Ten dzisiejszy jest równie nieporadny, tak samo się starałam, ale mam nadzieję, że jego koniec będzie znacznie bardziej optymistyczny. Trzymajcie kciuki. Urodziny mojego księcia już o północy...

5 comments:

Gosia Oczko said...

Wow! Fajne przyjść na świat krok za nowym rokiem :)

wiosenka27 said...

Szczęśliwego Nowego Roku:)

Bea said...

Piekne zdjecia i piekne zyczenia :)

Tobie rowniez zycze samych wspanialosci w Nowym Roku!
I trzymam kciuki za tort :)

Pozdrawiam serdecznie!

Hanna Mi said...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

Ach jakie niebo...

margotka • ILLUCUCINA said...

Z tortem było sporo śmiechu, ale królewicz powiedział, że to najlepszy tort jaki jadł. Mam podstawy sądzić, że był w swej opinii stronniczy. Tort był na pewno najbardziej pijany jaki jadłam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts